بهنام سودبر چرا اومد شرکت استرس گرفتم ،😅

۳ پاسخ

خیلی باحاله بهنام سودبر فقط اونجا ک میگه در برابر محمد علی ما سلطانیم سلطان😁❤️😁

گفت اومدم بابا گفته همین امروز باید قضیه خاستگاری آفرین معلوم بشه

😂😂😂😂

سوال های مرتبط