خانوما فولیک اسید و چه موقع میخورین؟

۷ پاسخ

دکتر به من گفت شب ها بعد شام

سلام صبح ها

اسید فولیک صبح بعد از صبحانه خورده میشه بهترین تایم صبح هست
خانم های اینجا میگن شب بخور آدم تعجب میکنه وقتی اطلاعات ندارن چرا میگین خب 😱

صبح بعد صبحونه

سلام شب ها

ویتامین د۳ ۱۰۰۰ رو چی

بعدناهار

سوال های مرتبط

مامان برکه👧🏻 مامان برکه👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته ششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری