مامانا
کله پاچه ت بارداری خوبه یانه؟

۶ پاسخ

غذای غلیظ و سنگینیه خیلی کم باید خورده بشه اگه خواستی بخوری نهایت تا ۳۶ هفته یبار آب پاچه بخور برای شیردهی بعدنت خوبه

اره فقط مغز و چشم نخور

عالیه واسع وزن نینی

من خوردم بعد از هشت ماه

زیاد نخور خیلی چربه

هرچیزی اندازش بد‌نیس‌
من خوردم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی