تو سرماخوردگی تن ماهی بده؟

۵ پاسخ

اگر برای بچه میگین که کلا زیر دوسال ممنوعه

آره عزیزم نده چرب هست میفته روی سرفه

کلا تن ماهی خوب نیس
تو سرما خوردگی هم ک چربه

تن ماهی و کلا کنسرو ها ادویه زیادی دارن، باعث تشدید علائم سرماخوردگی مثل عطسه و آبریزش میشن

کلا تن ماهی من نمیدم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی
مامان setiya مامان setiya ۱ سالگی
مامان 🎀🍒❤️ مامان 🎀🍒❤️ ۲ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی