من ماهی میدم .تن تا دوسالگی ممنوعه
نه پره جیوه است
من هر چند ماه یه بار مقدارم کم میدم ،خودمونم خیلی کم میخوریم
چون جیوه داره ندیم بهتره،اما من هرازگاهی میدم،تا به الان ۳الی ۴بار خورده
من نمی دم راستش
من دادم ولی مقدارش کم بوده دیگه ماشالا دو سالشونه نمیگم خوبه ها ولی خب بچه عب نداره یکی دو بار امتحان کنه
اره من میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.