میتونم ب دخترم تن ماهی بدم

۷ پاسخ

من ماهی میدم .تن تا دوسالگی ممنوعه

نه پره جیوه است

من هر چند ماه یه بار مقدارم کم میدم ،خودمونم خیلی کم میخوریم

چون جیوه داره ندیم بهتره،اما من هرازگاهی میدم،تا به الان ۳الی ۴بار خورده

من نمی دم راستش

من دادم ولی مقدارش کم بوده دیگه ماشالا دو سالشونه نمیگم خوبه ها ولی خب بچه عب نداره یکی دو بار امتحان کنه

اره من میدم

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار ۲ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری