۷ پاسخ

خیلی کم
اگه ما خودمون تن بخوریم ب اون ماهی قزل میدم

من میدم میخوره

من میدم ب دخترم اما زیاد نمیخوره خوشش نمیاد

خوب نیست اصن پر جیوه روغن کنسروی خوشبختانه بچهامم دوست ندارن

۲ ؛ ۳ بار واسه خودمون درست کردیم در حد چند تا لقمه خورد

من ندادم تا حالا فک کنم خوب نیس برا بچه

من چون دکترش گفت اصلا خوب نیست و نده
منم تا حالا ندادم

سوال های مرتبط

مامان 🎀🍒❤️ مامان 🎀🍒❤️ ۲ سالگی
مامان setiya مامان setiya ۱ سالگی
مامان پندار مامان پندار ۲ سالگی