خانما فردا ازمایش گلوکز دارم چایم نباید بخورم!؟

۶ پاسخ

بعد ساعت ۱۲ فقط اب میتونی بخوری

تا ۱۲ فرصت داری هر میخوری بخور فقط جیزی‌نخور ک قند داشته باشه

فقط آب میتونی بخوری عزیزم

نه از 8ساعت قبل هیچی نخور

چرا عزیزم بدون قند بخور

فقط اب مجازی بخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها..🩵🩵 مامان جوجه ها..🩵🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری