۳ پاسخ

۸ الی ۱۰ قبل باید ناشتا باشی.

من از۱۲شب به بعد هیچچی نخوردم ساعت ۸ونیمم ازمایش دادم

۸ ساعت ناشتاباش ۱۰ شب ب بعد

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان جوجه ها..🩵🩵 مامان جوجه ها..🩵🩵 هفته سی‌ویکم بارداری