دخترا فردا آزمایش گلوکز دارم و چکاپ
از کی نباید شام بخورم یا چیزی؟

۸ پاسخ

تا ۱۰ ساعت قبلش نباید چیزی بخوری

تازه خوردی نوش جان دیگ چیزی نخور عزیزم تا فردا

8ساعت نباید چیزی بخوری، ساعت 12بخواب صبح زود برو آزمایشگاه چون آزمایشت یکم طول میکشه، سعی کن نری دستشویی چون ادرار اول صبح رو میخوان، اولش ازت خون میگیرن بعد بهت شربت رو میدن که خیلی هم خوشمزه‌اس نگران نباش، بعد یه ساعت دوباره خون میگیرن تا چهار مرحله هر مرحله یه ساعت بینشون فاصلس و نباید بینشون چیزی جز آب بخوری، بالا هم نباید بیاری، من آزمایشم تا 11:30 طول کشید

من صبح دادم از ساعت هشت دیگه چیزی نخوردم تا صبح

از ۱۱شب
‌میوه اینا اصلا نخوری
‌شام سبک هم بخوری

من از ساعت 8 شب چیزی نخوردم تا صبح تا ساعت 7ونیم آزمایش دادم

دیگه نباید از ساعت ده چیزی میخوردی تا صبح زود انجام بدی 🥲

۸ الی ۱۲ ساعت قبل ازمایش
۴ مرحله س معمولا و هر یک ساعت باید بری ازمایش بدی نصف روزت باید صرف ازمایش بشه.

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی