عکاسی بارداری همدان خوب کجاس

۶ پاسخ

من رفتم زیباپویان خیییلی مدل عکاسیاش خوب بود واینکه کلی ازمون عکس گرفت ودوتت ازلباطاشم خیلی قشنگ بود وپولی هم نبود هرعکس ۱۵ در۲۰ رو ۲۰۰گرفت خیییلی خ ش قیمت بود من همه جاروسرزدم وای مدل عکاسی اینارو بیشتر دوس داشتم

تاریکخانه و زیباپویان هم عالیه

من تاریکخونه رفتم
زیاد تو قید و بند لباس نبودم ک حتما خاص باشه
لباس های vip ش هم اندازه من نبود
من لاغر و ریزم منتها واقعا کار عکاسی شون رو دوس دارم

عکاسی مایسا. عالیه من دختر بزرگمو بردم اونجا.

من شاید برم تاریکخونه

جوووون ب تووو

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد