۵ پاسخ

به پهلو ها بیشترم پهلو چپ چون اکسیژن بیشتری میرسه

بله خون رسانی کمتر میشه

اره میگن خوب نیس بچه اذیت میشه

بله از هفته شما نباید بخابی به پشت فقط پهلو

از ۲۰ هفته ب بعد ب پهلو. بیشتر ب پهلو چپ

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قندعسل🩵🧡 مامان قندعسل🩵🧡 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌وسوم بارداری