سلام خانما نحوه خوابیدن توبارداری کسی دقیق میدونه؟؟؟

۹ پاسخ

از پهلو چپ ب راست
راست ب چپ🤣من صبحا ک بیدار میشم اصلا جفت پاهامو ندارم سِر شدن

به پهلو فرقی نداره چپ یا راست ولی چپ خونرسانی بهتره
درکل سعی کن هر نیم ساعت اینا بچرخی گاهی پوزیشن تغییر بدی
یه بالش بین پا
مثلا فرض کن روی پهلوی چپ هستی پای بالایی یکم بیاد جلوتر از پای عقبی در حالی که یه بالش بین پا هستش
دوست داشتی بزن اینستا پیج فاطمه آبادی کامل و با جزئیات توضیح داده گوگلم بزنی عکسای نحوه درست خوابیدن میاره واست

فقط پهلو راست و چپ

بنزرتون طبیعیه

مامانا من خیلی تپش قلب دارم حتانمیتونم راح برام

آخه میگن دل بالا خوابیدن خوب نیس من همین شده دغدغم میترسم طوری بشه

به پهلو باید باشی
ترجیحا به پهلوی چپ که خونرسانی بهتره
و اگر میتونی بین پاهات یه بالش بذار
پشت کمرتم بذار که نچرخی

این شکلی و اون شکلی 🤣🤣🤣

به پهلو چپ بهتره بخوابی

سوال های مرتبط

مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل🩵🧡 مامان قندعسل🩵🧡 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اراد مامان اراد هفته چهلم بارداری