۷ پاسخ

من ی روز امگا رو میخوردم. ی. روز اون یکی رو

برای چیه ؟

سلام ما یه گروه داریم تلگرام برای مامانای باردار و اقدامی
اونجا کنارهمیم و اطلاعاتمون رو دراختیار همدیگه میزاریم. اگه دوس داشتید شمام عضو بشید به این آیدی پیام بدید
@lobiya1404

اوکی عزیزم مرسی🙏

قرص های کچی رو همراه با ناهار بخور قرص های روغنی امگا۳ رو بسته ب تجویز پزشک( ب نن گفت هفته ای دوتا ) اونم میتونی همراه ناهار با گچیا بخوری

من یه روز درمیون میخوردم که وزنم بالا نره

صبح ها بعد از صبحانه مصرف میشه

سوال های مرتبط