۳ پاسخ

منم دارم
امروز رفته بودم بیمارستان برای ان اس تی به ماما گفتم گفت طبیعیه حتی تو ان اس تی دردها مو هم ثبت نکرد

حالت گر گرفتی پام دارم

منم اینجوریم بعد میگیره ول می‌کنه

سوال های مرتبط