۴ پاسخ

هیچی بی حسی از کمر میکنن ، دیگه بیهوشی نمیکنن ریسک داره

هیچی تهش بالا میاری

عزیزم منم اورژانسی بودمو ناشتا نبودم هیچی نمیشه نترس

بخاطر اینکه نیازی بالا میگن ناشتا

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی