سلام اره
پسرم من که میخوره دوست داره
چون که اهن داره بعدش اب میدم یکم که دندونش سیاه نشه یک وقت
آره داره
اهن داره نوشته روی جدول ترکیباتش
فکرکنم نه
خیلی غلیظه گرشا نخوردش اصلا
باه داره.اگه اهن خونت بالاست و نباید اهن بخوری بعدش چای بخور.یه مدلشم بدون زینک که برای اونایی که نباید زینک بخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.