۹ پاسخ

تولدش مبارک🥰

ای جووونم 😘تولدش مبارک خوشتیپ پسر❤❤❤

ای جانم خدا حفظش کنه عزیزم تولدش پرتکرار🤗❤🧿🥰🥰

نولدحسبن جانم مبارک انشاالله همیشه تنش سالم ودلش خوش باشه ❤❤

عززززیژممم تولدش مبارک باشه حسین کوچولووووو

تولدش مبارک عزیزم 😍چقد شبیه نیان هستش
فقط مایی ک بچه هم شیر داریم درک میکنیم همو چی کشیدیم تو این یکسال

عزیزم 🥹🥹😍😍
تولد گل پسرت مبارک
ان شاءالله خیرشو ببینی

عزیزم،تولدش مبارک خدا حفظش کنه..

ای جانم
تولد گل پسرت مبارک باشه
الهی صاحب اسمش مراقب و مواظبش باشه و خوشبخت و عاقبت بخیر بشه

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی