۷ پاسخ

از الآن ب بعد اوج وزن گیری جنینه
سونوی رشد رو باید بذارین هفته ۳۳برین تا کامل رشد بکنه

واسه من یک کیلو و چهارصدو شصت بود

۱ کیلو بود

۲۹هفته و ۳روز رفتم ۱۵۰۰بود

برای من خیلی کم‌بود ۳۰هفته۱۱۰۰بود لیدی میل خوردم رفت بالا

منم ۲۹ رفتم ۱۵۰۰ بود تو ۳۴ هفته رفتم شده بود ۲۵۰۰

هفته ۲۹ رفتم سونو رشد ۱۵۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسین مامان آرسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد