۵ پاسخ

علائم نداره میری سونو یهو برگات میریزه😂

علائم خاصی نداره.. حتی به بتاهم نمیشه توجه کرد

علائم خاصی نداره، من بارداری قبلیم انتی فهمیدم دوقلوئن😅

من اصلا،شوکه شدم وقتی گفت دوقلو

ای وی اف بودی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ریحان مامان ریحان هفته شانزدهم بارداری
مامان پسر روزبارانی مامان پسر روزبارانی ۴ ماهگی
مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌وششم بارداری
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی