خانما گریه کردن برای جنین ضرر داره

۷ پاسخ

سلام عزیزم ما گروه روبیکا داریم اقدام بارداری دوست داشتین میتونین عضو بشین به این آیدی پیام بدین تا لینک براتون ارسال بشه @wowoo_on

نه عزیزم خیلی هم مفیده باعث رشدش میشه
خب معلومه دیگه اون داخل شکم توعه هم حس های تو رو دریافت میکنه

بله جنین میفهمه

خودتون رو باید کنترل کنید برای جنین اثربدمیزاره نی نیتون ناراحت میشه

من سه ماهه خیلی بی اصلم تا کی باید اینجوری باشم

مخای لک بینی کنی بشین گریه کن

اصلا نباید عصبی شی و گریه کنی بهش فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رضا❤️ مامان رضا❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری