تو این سن حداقل 6 تا کلمه باید بگن
دختر من فقط بابا دد هر چی ام تکرار میکنم نمیگه
مامان بابا دد دادا اجی عمو آب اینارو میگه
پسر من جمله دوکلمه ای هم میگه بعضی وقتا مثلا آب بده .سلام .بیا .بعضی وقتها هم پشت تلفن میگه چه خبر😂😂😂ولی هنوز برای راه رفتن تنبله
سلام عزیزم. پسر من هیچی نمیگه فقط گوشی میگیره میگه ایو (الو)
مامان. بابا. دایی. عمو. ددر. نم نم. به به. آب. علی. عباس. بریم. باشه. الو. بای بای و....
بب یی(ببعی)
دیگه شیشه
شیر
اینارم میگ
دخترمن میگه اَف(رف)
اینا
ایندا(اینجا)
ممه
میو
نانا(ناز ناز)
سلام. پسر من هاپو میگه هاپ میگه بابا ماما دد میگه آبه میگه بیشتر ادا عطسه کردن و یسری کارا دیگه انجام میده
خیلی میگه شاید ۳۰ تایی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.