۶ پاسخ

مفتح 43پلاک 110برو قیمت هاش خوبه و تکمیل هست سوله هست

سیسمونی هدیه مادر بزرگ
بزن گوگل میاره ادرسشو

من فعلا پاساژ فردوسی رفتم و تو سناباد شعبه شاپرک و یه مغازه دگ هم بود کنارش
کیکابو و شاپرک شعبه ارمیتاژم هم خوب بود
فسقلی توی توس رفتم به درد نمیخورد
جای دگ نرفتم

پاساژ حریر 17 شهریور

برا من هنوز رود بیرون نرفتم
ولی تو اینستا مفتح ۴۳ پلاک ۱۱۰تولیدی هست
فکنم همه چیز هم داره

من هم از 17شهریور هم از عبدالمطلب هم فردوسی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نخود💙 مامان نخود💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدحسین وریحون مامان محمدحسین وریحون ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم🩷🦄 مامان دخترم🩷🦄 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری
مامان مهراد🩵 مامان مهراد🩵 روزهای ابتدایی تولد