۱۱ پاسخ

مامانا کسی اپتامیل ۱ یا ۲ نداره ب بچش نسازه بخاد بفروشه با قیمت کد ملی خریدارم

ب نظرمن بااین اوضاع اقتصادی آدم خودش باید چیزمفید بخوره ک شیرش برای بچه مفیدباشه جدااز خوراک استرس غصه عصبی شدن ایناشیرخودآدم سم خالص هست برای بچه من ک اصلا پشیمون نیستم چرا پسرم سینمودیگه نمیگیره

جفتشومیدم

بهترین کار کردی من شیر خودم دادم همش نصف شب ضعف میکردم باید شبانه روز غذا میخوردم شبا تا صبح زیر سینه ام بود این اواخر دیگه هیچی شیر نداشتم خیلی اذیتم میکرد خیلی سینه ام درد میکرد
خیلی پشیمونم چرا از روز اول شیر خشکی نکردم

من جدیدا سخت سینمو میگیره شیر خشک میدم

ولا من شیر خودم کمکی شیر خشک به حساب میاد

من جفتش میدم

من جفتش و میدم

چرا خوب نباشه گلم اگه خوب نبود چرا پس تولید کردن اتفاقا خیلی خوبه

من دادم دیگه شیرخودمونخورد دیگه

من جفتش

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۹ ماهگی
مامان ایلیا✨🤍 مامان ایلیا✨🤍 ۹ ماهگی