خانما کیا شیر خشک میدن

۴ پاسخ

من هم شیرخشک هم شیرخودم

من دو ماه ترکیبی میدادم ولی دیگه نتونستم شیرم کم بود به دوقلوها نمیرسید جونم رفته بود دیگه کلا شیرخشکی شدن

من🖐🏼

من.

سوال های مرتبط

مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا✨🤍 مامان ایلیا✨🤍 ۹ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی