۴ پاسخ

اگر ببلاک کامفورت استفاده میکنی من سه تا در بسته دارم شیر پسرمو عوض کردم همون قیمت دولتی میدم

دیروز با سهمیه ۲۲۲ گرفتم

ببلاک۲
زده۲۷۵ت

راحت گیرت میاد؟

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی