۴ پاسخ

منم ببلاک میدم وزنش خیلی خوبه

سلام منم ببلاک از اولی که دنیا اومده تا الان بهش میدم خیلی عالی شیرخشکش

۱۵۴ تومن

۱۵۰ میخرم خوبه باید ببینی چی می‌سازه به بچت دیگه من چنتا عوض کردم تا با ببلاک اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی