۷ پاسخ

بله منم میگیرم چون نگیرم دلش درد میگیره

باید تا پایان ۶ماهگی بگیری

اره هنوزم میگیرام

تا شیش ماه باید بگیرن

من هنوزم میگیرم

اره باید بگیری

پسرمن رفلاکس داره مجبورم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی