شما تا چند ماهگی اروغ میگیرین

۵ پاسخ

تا سه ماه بعد میشونم خودش میزنه

سلام دوستان بچم یه پاش کم رشد کرده یعنی هم اندازه نیستن کسی دکتر خوب سراغ داره بهمن بگو عکسشو براش میفرستم

البته گاهی اوقات خوابش میبره نه ولی وقتی بیداره اروغشو میگیرم وگرنه بالا میاره

والان من همچنان آروغ میگیرم

من ک الان حدود ۱۵ روزه دیگ آروغ گیری نمی‌کنم
چون با آروغ گیری بچم بد خواب میشد و گریه میکرد

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی