مامانا🌸 تا چند ماهگی آروغ میگیرین؟

۵ پاسخ

بتونه غلط بزنه خودش اروغ میزنه من دو روزه کمکش میکنم غلط میزنن زیر سینه اش بالش میزارم راحت اروغ میزنه

تا وقتی دخترم تونست غلت بزنه و حتی تا وقتی که تونست بشینه 🥲

تا چهارماهگی ک میوفته سر سینه دیگه خودش آرغشو میزنه

تا ۶ ماهگی بایدبگیرن

وای سوال منم هست🥲
هر چی میگذره سخت تر آروغ میزنه😑

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری