من چون خودم تیروئید داشتم دوبار گرفتن
یکبار میگیرن .ولی اگه نوزاد زود به دنیا بیاد نارس باشه یا وزنش کمتر از ۲۶۰۰ یا۴۰۰ باشه دوبار میگیرن . چیزای دیگه هم بود خونده بودم یادم نمیاد
من چون خودم تیروئیدم داشتم دوبارداد
یبار مگ اینک دارو تیروئید مصرف کرده باشی تو بارداری ک دوبار بگیرن
پسرم چون زود دنیا اومد ۴ بار
یبار اگه مشکل داشته باشه دوبار
سه بار،وزنش کم بود
نوزادای نارس یا کم وزن ۴ بار
من دوبار ازش گرفتن چون هم زود بدنیا اومد هم خودم تیرویید داشتم
دوبارگلم
برای دخترمن یبارپنج روزگی یباردوهفتگی یبارچهارهفتگی یبارم باید۱۶فروردین بده که میشه دوماه وچهارروزش
چون من سابقه کم کاری تروییددارم
یکبار پنج روزگی
یک بار
بچه من یکبار داده
یک بار
ی بار
برا مارو یه بار گرفتن تا الان
دختر من هم تیروئید داره،ولی یه بار توی پنج روزگی بهداشت از پا گرفتش،دوبار بعد رو گفت ببر آزمایشگاه وریدی بگیر،مگه فرق دارن با هم؟ توی نتیجه ش تاثیری میذاره؟
برای من یک بار بهداشت که خوب بود خداروشکر
ازمن و4بارچون گف وزن تولدش کمه
۵بار بدلیل نارس بودن🥲
نگرانم
برای پسر منم ۵ روزگی بهداشت گرفت گفت یکم بالا دوباره باید تکرار شه
برا دخترم عددش 7بود تکرارش کردن
برا منو ی بار بیمارستان گرفت ۵ روزگیم بهداشت
منم توی بارداری کم کاری تیرویید گرفتم که قرص مصرف میکردم..یک بار بیمارستان گرفتن ازش یک بارهم بهداشت ازش گرفتن که خداروشکر خوب ونرمال بود
یاخدا چرا اینقدزیاد
5بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.