۳ پاسخ

۳۸ هفته ۳ ۴روز
البته به من ک گفت ۳۹ دکتر

فک کنم باید ۳۸ هفته و سه روز چهار روز باشی

اره اگه مشکل و ریسکی نداشته باشی تا ۳۸ هفته و ۴ ۵ روز نگهت میدارن بعد سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد