بله هردوتا سفالیک باشند زایمان طبیعی انجام میشع
چون الان دوقلویی سزارین اجباری نیست
منو بیمارستان اصلا قبول نمیکرد
بعدش سونو ک دادم یکی بریچ بود بیمارستان قبول کرد دکترم سزارین بکنع
خودمم هفته۳۴آمپول ریه زدم هفته ۳۷و۴روز سزارین شدم بچهامم کامل بودن ۲۴۰۰ و۲۳۰۰بودن تودستگاه نرفتن
عزیزم خواهرمن سال ۸۴دوقلو طبیعی زایمان کرد دکترش نیومد بالاسرش خداروشکر سالم ب دنیا اومدن برعکس یکی ازفامیلامون اونم طبیعی زایمان کرد یکی ازقلهاش متاسفانه حین زایمان آسیب دید نمیتونه راه بره 🥺 ریسک نکن
تا جاییکه من میدونم اجازه نمیدن طبیعی زایمان کنی مگر توی شهرهایی مثل زاهدان
از ۳۴ هفته به بعد احتمال دستگاه رفتن بچه ها کم میشه
دوست من ۳۴ هفته زایمان کرد بچه ش دستگاه نرفت
ولی یکی ۳۸ هفته زایمان کرد ولی بچه دستگاه رفت
چه ریسکی میخای بکنی.خود سزارین برا چند قلویی کلی ریسک داره.چه برسه برا طبیعی.یکی دیر تر در بیاد یه عمر پشیمونی به بار میاره
من دوقلو هامو طبیعی بدنیا اوردم تو 35,2روز باوزن 2200و2300
خیلی ریسکش بالاس خطرناکه من نشنیدم طبیعی بشه
من ۳۶هفته و ۴ روز زایمان کردم مشکلی نداشتن فک کنم ۳۵ رد بشه دیگه کامله
امپول ریه هم زده بودم ۲۶ هفتگی
دوقلویی سزارین عزیزم.من همش میترسیدم طبیعی بشه تو بیمارستان گفتن نه دوقلویی همیشه سزارین.من ۳۶ هفته کامل بودن
دوقلویی رو به ندرت طبیعی میارن. ریسک داره.
۳۵ برسی خوبه ممکنه مثل من حتی دستگاه نرن
۳۴ هفته ت رد بشه دیگه خوبه و برات امپول ریه تجویز میکنن
دوقلوهای من هر دو سفالیک بودن اما دردام شروع نشد رسیدم به ۳۸ هفته دیگه دکتر گفت نمیشه بیشتر صبرکنیم که زایمان طبیعی باشی چون امپول فشار هم نمیتونم برات بزنم ریسکه برای دوقلویی دیگه سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.