رقص مشکلیه؟؟؟تو بارداری برقصی؟

تصویر
۹ پاسخ

ن ولی چند ماه اول بخاطر جای بچه سفت بشه باید رعایت بشه

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️واااااای این سوالللللا چیه!!!!!!قرار نیس که شیک بزنی یا بندری بریییی !!!!ارووووم برقص بابا !!!

من ار اول تا اخر بارداریم میرقصیدم یچم شده مث خودم رقاص

میگن نباشه بهتره

خب نرقصی بهتره

بسته به شرایط شما و نظر پزشک باید رعایت کنید

ملایم نهایت دو دیقه مشکلی نداره

آره ب کمر فشار میاد
استراحت کن سه ماه اول حساس

سه ماه اول رعایت کنید

سوال های مرتبط

مامان پناه👼🏻🍼 مامان پناه👼🏻🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan هفته یازدهم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری