خانما مشکلیه بستنی در بارداری بخوریم

۵ پاسخ

زیاد نخور

حتما اول مطمن شو دیابت نداری

نه عزیزم بخور جوش جان فقط زعفرونی نباشه منم همین الان خوردم من عاشق بستنی قیفی یم مخصوصا از موقع بار داریم بیشتر هوس میکنم😍😁🤤

نه چه اشکالی عزیزم
تازه هفته های بالاتر میگن بچه خیلی دوس داره طعم و شیرینی شو و بخاطرش بیشتر تکون میخوره
البته فقط پاستوریزه باشه همون بستنی های کیم
چون قیفی معلوم نیس چه شیری مثلا شیر خام و غیر پاستوریزه استفاده میکنن یا چی

اگر دیابت نداری میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری