زیاد نخور
حتما اول مطمن شو دیابت نداری
نه عزیزم بخور جوش جان فقط زعفرونی نباشه منم همین الان خوردم من عاشق بستنی قیفی یم مخصوصا از موقع بار داریم بیشتر هوس میکنم😍😁🤤
نه چه اشکالی عزیزم
تازه هفته های بالاتر میگن بچه خیلی دوس داره طعم و شیرینی شو و بخاطرش بیشتر تکون میخوره
البته فقط پاستوریزه باشه همون بستنی های کیم
چون قیفی معلوم نیس چه شیری مثلا شیر خام و غیر پاستوریزه استفاده میکنن یا چی
اگر دیابت نداری میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.