۶ پاسخ

منم دیشب هوس آش دوغ کردم

نه عزیزم بخور اتفاقا خیلی هم مفید هستش بخاطر حبوبات که سرشار از پروتئین هستش.
فقط نفخ حبوبات رو بگیر که بعداً اذیت نشی

ن عزیز فقط نفخ مواد گرفته بشه سعی کن کم بخور به اندازه تند هم نباشه یادت نره کم

چرا مشکل باشه؟

زیاد نخور نفخ میاره حبوباتش

نه..ابغوره بزن وزیر کولر نوش جان کن

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچم مامان بچم هفته دوازدهم بارداری
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان سامی مامان سامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan هفته یازدهم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وچهارم بارداری