دوستان اش رشته تو بارداری خطر نداره

۱۲ پاسخ

فقط اگه نفخش اذیتت کنه

نه عزیزم

نه خوبه اگه معدت اذیت نیست

نه ولی من همیشه یه کاسه کوجیک میخورم بیشتر نمیخوزم

ن ، خیلیم خوبه

نه خوبه
فقط اگه قراره مامان بزرگ یا کسی برات درست کنه بگی گرمی جات نریزن زیاد چون بعضیا خیلی ادویه گرمی میریزن

من ويارم آش

نه اتفاقا با ماست و کشک بخور کشک خوبه برات

بخاطر سبزیجات میگن جعفری خوب نیس

ن فقط نفخ نخود ولوبیاشو بگیر

نه بابا

نه اصلا خوبم هست

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان صارم مامان صارم روزهای ابتدایی تولد