خیلی خوبه حداقل روزی یدونه بخور
اخرای بارداری برای وزن بچه خیلی خوبه
نینی تپل میشه ولی زیاد بخوری قند بارداری میگیری
فکر کنم سه ماه اخر خوبه برا وزن گیری جنین
بستنی سنتی مجاز نیست مخصوصا سه ماه اول
بستنی شرکتی مجازه به وزن گیری جنین کمک میکنه ولی نباید خیلی خورد چون خطر قند خون داره
منم خیلی دوست دارم🥺
من نمیدونم مفید هست یا نه
ولی من سر دخترم ویارم افتاده بود به بستنی
تا تونستم خوردم
میگن برای وزن گیری خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.