بستنی در بارداری چقدر مفیده؟

۷ پاسخ

خیلی خوبه حداقل روزی یدونه بخور

اخرای بارداری برای وزن بچه خیلی خوبه

نینی تپل میشه ولی زیاد بخوری قند بارداری میگیری

فکر کنم سه ماه اخر خوبه برا وزن گیری جنین

بستنی سنتی مجاز نیست مخصوصا سه ماه اول
بستنی شرکتی مجازه به وزن گیری جنین کمک می‌کنه ولی نباید خیلی خورد چون خطر قند خون داره

منم خیلی دوست دارم🥺

من نمیدونم مفید هست یا نه
ولی من سر دخترم ویارم افتاده بود به بستنی
تا تونستم خوردم
میگن برای وزن گیری خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Hakan مامان Hakan هفته یازدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان آتوسا مامان آتوسا ۴ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری