کیا شنبه زایمان میکنن🥲🎀

۴ پاسخ

منم شنبه زایمان میکنم
سزارین

من سزارینم.انشالله همون به سلامتی زایمان کنیم و همراه کوچولوهامون بیایم خونه

من عزیزم.۸صبح بایدبیمارستان باشم

من هستم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان کیسان مامان کیسان ۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱۰ ماهگی
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی