خانم ها کیسه ابم پاره شده برام دعا کنید

۶ پاسخ

ایشالله خیره

ان شالله بسلامتی از 37هفته دیگه وقتشه

بسلامتی انشالله

ان شالله به راحتی زایمان میکنی نگران نباش منم بچه قبلیم ۳۷هفته پاره شد دستگاه هم نرفت

ان شاءلله به سلامتی زایمان کنی گلم

برو نگران نباش بسلامتی برگردین

سوال های مرتبط

مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یزدان♡ مامان یزدان♡ ۱۱ ماهگی
مامان آراد و آرن🩵 مامان آراد و آرن🩵 ۱۱ ماهگی