نی نی من بدنیا اومد. سخت بود اما خداروشکر خوب بود. ۶ روز بستری شد اما الان خوبه
ان شاءالله که بسلامتی زایمان میکنی و نی نی در آغوش میگیری 😍🙏
انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم به حق این ماه عزیز❣️
انشالله به حق دستهای کوچولو حضرت علی اصغر بسلامتی به دنیا بیاد
الهی به حق حضرت زهرا سلامت زایمان میکنی نی نی قشنگت و بغل میکنی عزیزم ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.