۵ پاسخ

نی نی من بدنیا اومد. سخت بود اما خداروشکر خوب بود. ۶ روز بستری شد اما الان خوبه

ان شاءالله که بسلامتی زایمان می‌کنی و نی نی در آغوش میگیری 😍🙏

انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم به حق این ماه عزیز❣️

انشالله به حق دستهای کوچولو حضرت علی اصغر بسلامتی به دنیا بیاد

الهی به حق حضرت زهرا سلامت زایمان میکنی نی نی قشنگت و بغل میکنی عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🧒پرهان 🫃رُهان مامان 🧒پرهان 🫃رُهان ۹ ماهگی