۷ پاسخ

رفتی دکتر چی گفت عزیزم دکترت صدک بچه من رو ۵ ولی همین وزنه منم نگرانم

صدکتو خیلی کم زده.مطمئنی صدک ٨؟

وزنش عالیه خوبه برای من ۱۱۰۰ بود

وزنش نرماله ن کمه ن زیاد

بنظرم صدک رو اشتباه زده

وزنش که عالیه

عزیزم نرماله که برای من ۲۸هفته۱۱۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس شیرینم 💕 مامان گیلاس شیرینم 💕 ۳ ماهگی
مامان نفس و ماهان مامان نفس و ماهان ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری