برای ترش کردن و رفلاکس و یبوست شدی چی مصرف میکنین

۴ پاسخ

رفلاکس قرص لانزا

عزیزم ببخشید برنامه میلی رو داری

شربت لاکتولوز ، فاموتیدین

لاکسی ژل .فاموتدین

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری