۳ پاسخ

کلا براهمه همینجوریه ی روند طبیعیه ی سینه شیرش غلیظتره یکیش رقیقتر اون ک رقیقه شیرش بیشتره اون رقیق رفع تشنگی میکنه برا بچه

منم همیجوریم

دقیقا منم همینطوری😐

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی