خانوما چند هفتگی ساکه زایمان جم کنم؟

۶ پاسخ

من 4شب پیش بستم

من۳۶ بستم

ساكشو بذار دم دست
هرچى يادت ميوفته بذار داخلشه
لباساشو بشور بذار خيالت راحت شه
من لباساشو ريختم ماشين ٣٠ دقيقه با آب سرد و مايع شستشوى كودك شستم اصلا لباساش تغييرى نكردن

اینا شماره مطبشه

۳۷ شدی جمع کن منم ۳۷ جم کردم

همین الان جمع کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری