۶ پاسخ

من عمرا بچه ی دست گلم رو بدم دست مردم که با شربت خواب صبح تا شب بخوابوننش.بعدم عزیزم نمی‌گم حق نداری خسته بشی ولی ما با قبول سختی های مادری که میدونستم ممکنه سخت باشه این طفل معصوم ها رو به دنیا آوردیم اگه کارمند بودی و مجبور حرفی نبود اگه مجبور بودیم برای زندگیت نمی‌گذشت حرفی نبود اما بخاطر اینکه جدایی یاد بچه ی یکساله بدی خیلی حرف هستش..حالا می‌دونم وجدان مادرانه اجازش رو بهت نمیده..بهرحال صلاح کار خویش خسروان دانند

عزیزم شما ک تایم سرکار رفتنتون دست خودتونه بنظرم تا دوسالگیش صبر کن چون تا دوسالگی بچه نیاز تمام وقت ب مادر داره و خدای نکرده نبود شما بهش آسیب نزنه

تو‌که صبر کردی تا ۲ سالگی صبر کن تا سن اضطراب جدایی از مادرش تموم بشه از شیر و پوشک هم گرفته باشی راحت باشی

عزیزم اینجا ایرانه ها،خارج نیست عین گل بچتو تحویل بگیرن،چطور میخوای بچه کوچیکتو دستشون بسپاری

اره حتما هسته

فک کنم آوا داخل بلوار دانشجو نگه میداره

دخترم اسفند ۱ونیم سالش میشه
بعده عید دلم میخادبزارم مهد برم جایی مشغول بشم
خسته شدم ازخونه‌داری وبچه داری😑😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌وسوم بارداری