۳ پاسخ

من پسرم ۶مای بیبی میبستم کوچیکش بود ۱۱ونیم کیلو روناش تپله
الان ۵ مولفیکس میبندم اندازشه
۶ مولفیکسم گرفتم که اندازش خییییلی بزرگ بود هرچی از بالاهاش تا میزدم بازم بزرگ بود و اویزون میشد
گفتن پاش پرانتزی میشه

من پسرم ۱۱ کیلوئه شماره ۴ میبندم
چیجوری ۷ میپوشونی ؟

دخترسایز هفت مگه دارن اصلا ،میخوای چکارهفت

سوال های مرتبط