من پسرم ۶مای بیبی میبستم کوچیکش بود ۱۱ونیم کیلو روناش تپله
الان ۵ مولفیکس میبندم اندازشه
۶ مولفیکسم گرفتم که اندازش خییییلی بزرگ بود هرچی از بالاهاش تا میزدم بازم بزرگ بود و اویزون میشد
گفتن پاش پرانتزی میشه
من پسرم ۱۱ کیلوئه شماره ۴ میبندم
چیجوری ۷ میپوشونی ؟
دخترسایز هفت مگه دارن اصلا ،میخوای چکارهفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.