از چند ماهگی بچه هارو میزارین تو روروک ؟؟؟

۶ پاسخ

احتمالا ۶ یا ۷
ببینم دوست داره سرپا بایسته میذارمش

من از ۵ ماهگی

من فعلا نذاشتم چون بنظرم خیلی زوده
بااینکه خیلی وقته گردن گرفته و الانم غلت میزنه کاملا ولی خب برا روروئک زوده خیلی

۷ماهگی

اگه گردن و کمر میگیره میتونی بزاری

من واکسن۴ماهگیشوبزنم میزارمش

سوال های مرتبط

مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان جانان و نیهان مامان جانان و نیهان ۸ ماهگی