سلام از چند ماهگی بچه رو داخل روروک میگذارن

۳ پاسخ

من نخریدم دگتر میگه خوب نیست

به نظرم اصلا نزار خیلی خطرناکه سازمان بهداشت جهانی کلا ممنوعش کرده

۷ماهگی به بهد

سوال های مرتبط

مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان جانان و نیهان مامان جانان و نیهان ۸ ماهگی