۱۲ پاسخ

نه نداره

نداره اما من داشتم دختر بود

نه عزیزم چه ربطی داره آخه

بیشتر ارثیه ژنتیک خودتون و طرف خانواده مادری
بیشتر میگن دختره اما برا پسر همکم نبودن داشتن

میگن برای پسر حالت تهوع نداری اگ داریم کمه زود تموم میشه من اصلا نداشتم و ندارم ان تی رفتم گفتن پسره

نه ربطی نداره اصلا

سلام این ماما هست تشخیص جنسیت میده پیامش بده کمکت کنه پیج اینستا nini_bardari99

یه جا شنیدم به مزاج ربط داره

نه اصلا

من زن داداشم شدید داشت پسر بود خواهرم لچه اول مثه زن داداشم شدید داشت ولی دختر بود بچه دومش اصن نداشت باز دختر بود😂ربطی نداره

نه.

نه نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی🫐 مامان فسقلی🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری