چهارماهگی
بستگی به بدنت داره من ۳ هفته داشتم کلا
من ماه دوم اوجش بود بعد کم کم خوب شدم
منم فکرمیکردم ۹هفته نهایت ۱۰ هفته تموم میشه الان دوسه روزه شدت گرفته امروز سرم زدیم
من که هنوز دارم
من اخرای ۹هفتگی بهتر شدم ینی دیگ اوجش۹هفتس تحمل کنین سخته ولی ارزش داره اخر راهش قشنگه🥹مامان شدن آسون نیس
چهارماه
سه ماه اولت تموم بشه خوب میشی کم کم انشالله
من سر بارداری قبلم اینطور بودم
سلام عزیزم از کی شروع شدش علائمت ..
من کلا هیچی نفهمیدم تا اینجا فقط سر دلم میمونه زیاد نمیتونم بخورم جدیدا چند قاشق میخورم احساس سیری میکنم
خیلی بده 😖منم کلافه شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.